czwartek, 6 czerwca 2013

Cat eyes

Hej ;))
Niedawno robiąc codzienne zakupy w Polo natknęłam się na zestaw Maybelline w promocji. Mianowicie skusiłam się na mascarę Cat Eyes i płyn do demakijażu za 18.99! Myślę, że nieźle ;)
 



Kiedy moja obecna mascara- One by One skończy mi się i zacznę używać tą dam znać jak się sprawdza i czy warto było ;)
W takie deszczowe popołudnia ostatnio ciągle sprzątam, nie mam ochoty wystawić choćby nosa za drzwi domu...Jednak dzisiaj pogoda dopisała i mogłam poleżeć na słońcu! ;)
Od kilku dni zaczęłam też dietę, ale o tym w najbliższym poście!
Pozdrowienia! ;)

12 komentarzy:

  1. Przyjemny blog:) wpisuję się do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dietę zaczęłaś? Ciekawa jestem jaką... :D

    P.S. Maseczka z Nivea jak najbardziej świetnie się sprawdziła, także polecam wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten zestaw, średnio do gustu przypadł mi ten płyn : < ale jestem ciekawa twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła okazja ;) osobiście uwielbiam ten płyn!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajną promocję wyhaczyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym tuszu sporo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam klasyczną wersję Colossala i była świetna ;) Jedna z moich ulubionych maskar;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam tego tuszu u kumpeli i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście używam teraz tuszu the Rocket volum espress i jestem w nim zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę go wypróbować,tym bardziej, że w super pharm jest w promocji :D

      Usuń
  11. Nie używałam jeszcze tej mascary, wolę swoją wypróbowaną ;d

    OdpowiedzUsuń