piątek, 28 marca 2014

New in again

Cześć ;)

Chyba oszalałam ale dzisiaj przychodzę do Was znowu z postem modowym :)
Muszę podzielić się z Wami moimi kilkoma ubraniami, które nabyłam w ostatnim miesiącu, a tym samym nadrobić zaległości na blogu! :)

Po pierwsze- NARZUTKA
Kupiłam ją na allegro i bardzo cenię sobie w niej wygodę ;)
Jest asymetryczna- ma dłuższy tył, posiada także kaptur i kieszenie.
Cena: około 40 zł


Dodatkowo jest cieplutka- tylko zobaczcie ten puszek! ;)



Kolejna rzecz  to sukienka.
Czarna, z wstawkami z siatki i złotymi dodatkami ;)
Kupiłam ją na bazarku za około 120 zł




Od dłuższego czasu miałam ochotę na dużą kopertówkę i mam !
Ta jest z Primarka, kupiona na allegro, nowa za ok 12 zł ;) Jest pojemna i mieści format a4.



Kolejne nowości to buty, których nigdy za wiele.
Na wyprzedaży w sklepie Rey skusiłam się na ciepłe emuski, które wykorzystam za rok. Skusiła mnie cena ( 55 zł) oraz to, że mają ciepłe podszycie ;)

Te drugie- lordsy dopadłam w carrefourze za jedyne 19,99 ;) Już dawno poszukiwałam klasycznych, czarnych płaskich półbutów. Te- z dodatkiem wąsika to moim zdaniem strzał w 10 :)





Ostatnią nowością jest... strój kąpielowy ;) Z usztywnianą górą i soczystym kolorem to coś dla mnie. Na pewno podkreśli moją opaleniznę w lecie!




17 komentarzy:

  1. Sukienka wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :) jednak najbardziej spodobała mi się torebka i muszę na nią zapolować :) stój kąpielowy też świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kopertówka nadal dostępna na allegro, polecam serdecznie, jest świetna! ;)

      Usuń
  3. sukienka i narzutka mega! koniecznie się w tym pokaż :D strój ma śliczny kolor,bedzie pieknie podkreślał opaleniznę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Przepiękny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezentuje się ta narzutka ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluza jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń