wtorek, 12 czerwca 2012

Summer inspirations

Hej ;))

U mnie za oknem leje chociaż mamy już czerwiec :(
Tęsknię już za słoneczną pogodą...

W dzisiejszym poście inspiracje letnie. :)


















Wszystkie inspiracje pochodzą ze strony loveit.pl
________________________________________________________

zapraszam Was na rozdania na blogach:
 http://www.poznanianka.blogspot.com/2012/05/rozdanie-do-wyboru-dwa-zestawy.html
http://kosmetycznykoktajl.blogspot.co.uk/2012/04/pierwsze-rozdanie.html 
 http://xkeylimex.blogspot.com/2012/05/opikowe-rozdanie.html

 _________________________________________________________

Na dzisiaj to już wszystko :)
Do usłyszenia niebawem ;)

10 komentarzy:

  1. dzięki! :D rurki z sh:D
    jak się ogląda takie zdjęcia- od razu chce się lata! :) u mnie świeci słońce, ale co z tego jak mam zapalenie płuc i muszę leżeć w łóżku :(
    dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pogoda teraz jest taka byle jaka :(( a to raz jest słońce za kilka godzin leje jak nie wiadomo co i jest zimno szaro buro i ponuro :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie! ;* Ahh narobiłaś mi chrapki na taką piękną pogodę... Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. garść cudownych inspiracji, ale gdzie to lato?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Ja też czekam na lato :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe sama byłam w szoku, że nikt ich przede mną nie kupił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia niedługo się pojawią a pogoda jest bezlitosna :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ale brakuje mi słońca :(
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń