czwartek, 21 czerwca 2012

CelluOFF suplement diety

Hej ;)

Kolejny czerwcowy dzień za nami, u mnie strasznie pada i jestem chora ;(
Straciłam całkowicie apetyt na jedzonko i czuję się potwornie.
Mam jednak nadzieję, że piękna pogoda szybko powróci ;)


Tymczasem chcę Wam polecić darmowe próbki CelluOFF, które możecie zamówić klikając TU:

http://www.celluoff.pl/aktualnosci/24-celluoff-zamow-probke

CelluOFF to suplement diety, stosowany podczas walki z cellulitem oraz polecany jest tym z Was, które chcą wspomóc swoją kurację wyszczuplającą.

Zaskoczył mnie (pozytywnie) fakt, iż przesyłka doszła w tak ekspresowym tempie :)
Nie trwało to nawet 2 tyg z tego co pamiętam.

W kopercie znalazłam:
  • 1 listek kapsułek CelluOFF ( 10 kapsułek),
  • opakowanie produktu
  • ulotkę informacyjną ;)






Nie rozpoczęłam jeszcze kuracji.
Kiedy ją zacznę? Jeszcze sama nie wiem, prawdopodobnie dopiero od 1 sierpnia ;) Dam Wam znać o rezultatach działania, kiedy tylko rozpocznę testować produkt, do którego jestem już pozytywnie nastawiona ;)

Podoba mi się naturalny skład tabletek, w który wchodzą m.in.:
  • ekstrakt z gorzkiej pomarańczy
  • otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego 
  • ekstrakt zawierający krzemionkę pozyskiwany z pędów bambusa
  • witamina B1
  • witamina B2
  • ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego
  • ekstrakt z liści pokrzywy
  • kwas pantotenowy
  • biotyna
  • niacyna
Myślę, że ten produkt warty jest uwagi kobiet, które walczą z cellulitem już od dawna ;)
Mimo tego, że nie zaczęłam testować produktu wierzę, że podbije on rynek i serca kobiet ;)

Co nowego u Was?
Pozdrawiam ;)


4 komentarze:

  1. zgadzam się z tobą tym bardziej,że nawet dziewczyny które mają 14 lub 15 lat mają już celullit ;o
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście jeszcze nie mam;) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę używać wszystkiego tylko nie tego mleczka! jest straszne. Moja mama też właśnie używa tego mleczka i nic jej nie jest, może go śmiało używać a ja niestety muszę zaopatrzyć się w inne bo nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń