wtorek, 19 czerwca 2012

will you marry me?

Cześć! ;)
Kolejny post dopiero dzisiaj. Dlaczego?
W piątek wyjechałam z moim chłopakiem na wakacje do Władysławowa na 4 dni ;)
Pogoda sprzyjała nam szczególnie w niedzielę i poniedziałek. Słoneczko nas opaliło dosyć mocno ;)
Dużo spacerowaliśmy, robiliśmy zamki z piasku i... nie tylko ;)

Wybraliśmy się też na spacer brzegiem morza w Jastrzębiej Górze- na plaży z klifami ;)




Podczas wyjazdu nie brakowało wrażeń.
Odwiedziliśmy muzeum motyla... zrobiłam tam aż 167 zdjęć i myślałam, że Radek mnie zabije bo nie mogłam stamtąd wyjść. Tak bardzo spodobały mi się wszystkie okazy, że oglądałam je ponad godzinę, a biedny Radek musiał czekać ;)  No cóż, wszystkich zdjęć nie dodam trwałoby to wieki ;)


Nie sposób było zliczyć wszystkie gatunki tych kolorowych, czarujących owadów ;)
Oczu nie mogłam od nich oderwać ;)

Wdrapaliśmy się też na sam szczyt wieży widokowej. Wiało strasznie, jednak daliśmy radę podziwiać okolicę i zrobić zdjęcia ;)

Jednak do końca życia zapamiętam niedzielni wieczór 17.06.2012.
Leżałam w naszym pokoju zmęczona po całym dniu kiedy nagle pojawił się Radek z kwiatami oraz małą paczuszką. Kazał mi otworzyć i wtedy to usłyszałam 'wyjdziesz za mnie?`... byłam w ogromnym szoku, totalnie zaskoczona. Oświadczyny przyjęłam, ale z wrażenia nie pamiętam już co odpowiedziałam. Później wypiliśmy szampana i nastrój błogiego szczęścia i ekscytacji trwa aż do teraz... ;)
A oto pierścionek ;)


Wakacje- choć przed sezonem muszę zaliczyć do najbardziej udanych ;)
A gdzie Wy spędzacie tegoroczne wakacje?
Pozdrawiam ;))

4 komentarze:

  1. Gratuluję! ;*
    a lakier znajdziesz w Naturze, nie wiem ile kosztował bo zakupił mi go mój K. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :)
    Śliczny pierścionek
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)) Piękna chwila.... :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń