wtorek, 26 czerwca 2012

Mint inspirations

Hej ;)

Pastelomania ogarnęła już chyba wszystkich :)
Ubrania w tych kolorach pojawiają się już w każdej sieci sklepów od dawna, także w naszych ulubionych SH nie brakuje takowej odzieży (co wszystkie nas raduje).
Nie tylko ubrania produkowane są w pastelowych kolorach. Kosmetyki, gadżety generalnie wszędzie spotykamy pastelową manię.

W dzisiejszym poście mój ulubiony pastel- MIĘTA ;)

Z czym mi kojarzy się mięta?
Chyba z wszystkim co dobre ;)
Z dzieciństwem przede wszystkim. Cały czas chodzi mi po głowie herbata ze świeżych liści mięty- prosto z ogródka i koniecznie z plasterkiem z cytryny. W letnie upały piłam zimną- świetnie gasiła pragnienie...teraz na upały nie mogę narzekać...po prostu ich nie ma :(
A herbata? Niezapomniany smak no i zapach!

...miętowe lody z kawałkami czekolady- do tej pory je ubóstwiam :)

Ale mięta to też kolor, który króluje z innymi pastelami w tym sezonie.
Przygotowałam dla Was miętowe inspiracje, mam nadzieję że spodobają się Wam tak jak mi ;)





Miętowe paznokcie i cętki. 


 Szykowna torebka i bluzeczka z białym kołnierzykiem- cudaaa!















Miętowe spodnie? Czemu nie! Sprawdzą się w wielu stylizacjach- zapewniam Was- też mam je w swojej szafie ;)




Zwiewna, dziewczęca sukienka z cienkim białym paskiem w talii i torebką w tym samym kolorze. Połączenie idealne na lato.


Mięta jest już tak popularna, że nie ma problemu z odnalezieniem tego koloru w palecie barw lakierów do paznokci :)


Świeżość mięty dominuje wśród wielu ulubionych kolorów na paznokciach kobiet ;)



Mięta i pastelowa żółć- coś pięknego ;)







Miętowy zegarek z moim ulubionym zestawieniem kolorystycznym- złotem. Ma w sobie odrobinę elegancji ;) Rewelacyjny! Moim zdaniem strzał w dziesiątkę.


Mięta na plaży? Jak najbardziej!
Miętowe bikini świetnie sprawdzi się z ciemną opalona karnacją- będzie ją podkreślać.


 Długie czy krótkie- mięta pasuje na każde paznokcie :)


 W każdym już chyba sklepie można też znaleźć miętowe dodatki... i ciągle się mnożą! :)






Asymetryczna, zwiewna spódnica, koronkowa bluzka i czarne dodatki. Idealnie.

Miętowe Vansy dla miłośników trampek i wygody :)




Mięta w ubraniach od A-Z!
Żakiety królują w tym sezonie. Ten- miętowy aż prosi o zakup :)






Macie swoje typy wśród tych miętowych perełek? ;)
Skusił Was już ten sezonowy kolor? Nosicie miętowe ubrania?
A może macie już ulubione gadżety w tym kolorze? ;)


W mojej szafie jest już trochę miętowych ubrań :)
Do tych ulubionych zaliczam spodnie, sweterek z rękawem 3/4 i bransoletkę z koralików modułowych :)

Na koniec chcę Was poinformować o rozdaniu kosmetycznym
http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html
Naprawdę warto się zgłosić! ;)

Pozdrawiam Was serdecznie ;)
Do następnej!












6 komentarzy:

  1. Ja już od samego początku taki zakupiłam, z pierwszego, ciemniejszego odcienia zakupionego wcześniej byłam zadowolona a z tego już niestety nie .. :( nie wiem dlaczego tak się stało :(

    Ja niestety miętowych ubrań nie noszę bo jakoś niczego ciekawego dla siebie nie mogę znaleźć albo ślepa jestem, jedynie co to miętowy kolor na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje kochana! w szczególności ten miętowy zegarek, vansy i wrotki :D:D! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie mi miło ;)) Brwi to miliony problemów, szczególnie moje, uwierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze paznokcie w centki:D!
    ja też muszę się zacząć zaopatrywać w ciuchy miętowe:D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też nie ma, mam ją z wizazowej wymiany :)
    no, nie wątpię w jego chęci:D

    ten zegarek jest boski.. :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń