sobota, 23 czerwca 2012

Wyprzedaż w Vero Modzie

Hej :)

Pogoda u mnie się już poprawiła, słońce wyszło zza chmur i ja też czuję się zdecydowanie lepiej :)
Od rana aż chce się wstać z łóżka i wyjść na świeże powietrze ;)
Dzisiaj pokażę Wam moje wyprzedażowe łupy z Vero Mody zakupione we wtorek ;))


1. Pierwszym łupem jest sukienka w kolorze ecru na jedno ramię i zdobieniem- kwiatem ze złotych cekinów... UWAGA 29.99  pln!







 Sukienka jest śliczna i zwiewna, będzie pasowała do opalenizny, którą "przywiozłam" znad Bałtyku ;)
Złoty kwiat z cekinów to dopełnienie piękna sukienki, która jest kobieca i zmysłowa ;)
...teraz tylko czekam na okazję by ją ubrać ;)
















 2. Łup numer dwa... drewniana bransoletka z delikatnym złotym zdobieniem za... 4.99 pln








Co podoba mi się w bransoletce?
Cena- na pewno ;)
Co poza tym?
Będzie pasowała do większości ubrań mojej szafy, już widzę ją jako element paru stylizacji :)

 
Szeroka, drewniana, 8-kątna, oryginalna ;)
Jak widzicie ma 2 cieniutkie złote paski, co dodaje jej uroku. 






Jestem zadowolona z jej zakupu, na pewno przyda się wielokrotnie noszona praktycznie do wszystkiego: sukienek, spódniczek, spodni, grubych sweterków, ze szpilkami i na płasko :)








3. Ostatni łup- kardigan z długiem rękawem 29.90 pln ;)




Przepraszam za jakość zdjęcia- słońce wyszło na chwilkę i oto efekt ;)


Granat to kolor uniwersalny, dlatego nowy kardigan również widzę w wielu stylizacjach- sweterek jest naprawdę dobrej jakości, idealnie dopasowuje się do ciała ;)
Podobają mi się w nim także kieszonki i duże guziki :)
A kardiganów nigdy za wiele, prawda? ;)









Na dzisiaj to już wszystko, co nowego w Waszych szafach?
Wkrótce kolejny post.
Pozdrawiam :)

3 komentarze: