sobota, 9 czerwca 2012

Sleek line- szampon do włosów suchych i zniszczonych

Witam Was serdecznie!

Postanowiłam rozpocząć przygodę z blogowaniem.  Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, ponieważ interesuję się wyglądem, modą, kosmetykami i uwielbiam szukać, testować, sprawdzać i porównywać kosmetyki i różne produkty.
Jestem otwarta na wszelkie propozycje więc czekam na Wasze opinie w komentarzach co do bloga, treści, stylu itd., itp. Ciężko powiedzieć mi w jakich odstępach czasu będę zamieszczała posty, wszystko wyjdzie tak naprawdę w praniu ;)

Pierwszy post na moim blogu poświęcam szamponowi do włosów z jedwabiem z serii SLEEK LINE do włosów zniszczonych i suchych, czyli moich ;)






Informacje od producenta

Intensywnie nawilżający szampon z jedwabiem do włosów zniszczonych lub po farbowaniu. Dzięki zawartości protein jedwabiu posiada właściwości silnie nawilżające skórę i włosy. Nadaje się do częstego stosowania.
PRODUKT DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO.

Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Hydrolized Silk, Sodium Chloride. Polyquaternium-7, Citric Acid, Glycerin, Parfum, Methylchloroisithiazoline, Methylisothiazolinone, Tetresodium EDTA, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Linalool.


Moja opinia.

Opakowanie- moje posiada 250 ml produktu, jest estetyczne, dopasowane do dłoni i nie wyślizguje się z rąk podczas mycia! ;)
Wydajność- mi starcza naprawdę na bardzo długo ( ponad miesiąc) przy czym włosy mam długie i myję je co 2 dzień.
Konsystencja- szampon jest dość gęsty, łatwo się pieni, przypomina mi trochę taką rzadką galaretkę co uważam za zaletę ;)
Kolor- bezbarwny.
Zapach- produkt pięknie pachnie... naprawdę ciężko mi powiedzieć czym, ale jest to świeży i cudowny zapach przez co mycie włosów staje się przyjemniejsze ;)
Cena- bez zarzutów, cena niska co na pewno kusi.
Dostępność- tego szamponu nie widziałam jeszcze w żadnej z sieci drogerii. Osobiście kupuję u mojego fryzjera ( 10zł za 250 ml). Wiem, że na allegro są atrakcyjniejsze ceny tego produktu (opakowanie 1000 ml. cena ok. 12zł.)

Jestem zadowolona z działania szamponu. Długo szukałam dobrego produktu, ponieważ moje włosy są strasznie długie dlatego wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Szampon nie przetłuszcza włosów przy ich nawilżaniu. Po umyciu włoski łatwo się suszą i pięknie błyszczą, są długo świeże i łatwo się je układa, choć bez użycia odżywki mam problem z ich rozczesaniem.
Generalnie produkt oceniam pozytywnie mimo tego, że proteiny jedwabiu zawarte w szamponie, o których mówi producent są dopiero na 7 miejscu :(

Myślę, że wyczerpałam temat dostatecznie.
Czekam na wszelkie Wasze opinie i spostrzeżenia w komentarzach.
Pozdrawiam, miłego weekendu ;))
Paulina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz