wtorek, 3 lipca 2012

Jewellery inspirations

Cześć ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was trochę inspiracji z biżuterią.
Tak, tak wiem, to kolejny post z inspiracjami ale jakoś nie miałam ostatnio czasu na nic... jestem zabiegana i ciężko znaleźć mi na cokolwiek 5 minut czasu, nawet dla siebie. Może ma to związek z przeprowadzką i pakowaniem wszystkiego, muszę przyznać, że emocji ostatnimi czasy nie brak :)

Przyznam się Wam, że już szykuję posty z kosmetykami, które przetestowałam przez ostatnie tygodnie. Trochę się nazbierało produktów, w dobrych cenach, które mogę Wam śmiało polecić ;)

Co u mnie nowego?  W weekend wybrałam się na zakupy. U mnie już zaczęły się promocje, może są dłużej niż myślę, ale przyznam bez bicia że po prostu dawno nie zaglądałam do sklepów.

 Pogoda też mnie zadziwia... u mnie od kilku dni panują straszne burze naprzemiennie z upałami...


No to zaczynamy:)































Szczególnie wielbię złotą biżuterię.
Macie swoje ulubione typy?

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony loveit.pl







Co nowego u Was?
Pozdrawiam ;)

11 komentarzy:

  1. panthenol też dobrze na mnie działa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje pazurki też właśnie niedawno obcięłam bo już zaczęły mnie lekko denerwować, a tak mam nadzieję że szybko urosną ponownie po tej odżywce ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że obcięłaś bo pisałaś na koniec, ale na tym zdjęciu masz ładne w ogóle swoje paznokcie.
      Ja też liczę, że szybko mi moje odrosną :D

      Usuń
  3. Lubię oryginalną biżuterię ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie one są fantastyczne, mogłabym zgarnąć wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna bransoletka na ręce wygląda szykowniej niż 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz można dowolnie łączyć biżu i nosić jak kto woli ;]

      Usuń
  6. Dziękuję ;* Pierścionek z piórkiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie osobiscie sztucznej bizuteri , szybko robi się "brzydka " , dla mnie to strata pieniędzy , chociaż przyznam że niektóre rzeczy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń