niedziela, 15 lipca 2012

Kuracja włosów i paznokciowe inpiracje


Cześć!

Ostatnio poświęcam więcej czasu na pielęgnację moich włosów.
Nakładam na całą długość maskę sleek line i olej rycynowy i robię masaż skóry. Głowę szczelnie owijam ręcznikiem i trzymam parę godzin, w zależności od tego ile mam czasu. Później myję je szamponem też z serii sleek line, którego recenzję już pisałam. Jestem ciekawa na ile poprawi się ich kondycja, rezultaty jako takie są już zauważalne- włosy są mięciutkie i błyszczące po umyciu :)
Na noc w cebulki włosów wcieram także mgiełkę do włosów Radical ze skrzypu polnego.























Jakich rezultatów po kuracji moich włosów się spodziewam?



Po pierwsze- chcę ograniczyć ich wypadanie- chociaż na dużą utratę włosów nie narzekam jednak dla mnie każdy włos jest na wagę złota :))

Po drugie- choć jestem posiadaczką bardzo długich włosów, marzę aby rosły jeszcze i jeszcze :) Planuję mieć wszystkie włosy jednakowej długości a jako, że miałam kiedyś grzywkę i część kosmyków jest połamanych muszę je podcinać co jakiś czas aby osiągnąć zamierzony cel.

Po trzecie- chcę aby moja czupryna była bujna a włosy gęste, zdrowe, mocne i grube.

Zobaczymy ile będzie trwała ta moja kuracja, aż widoczna będzie znaczna poprawa. Wiem, że mój plan będzie czasochłonny jednak nie poddam się szybko. Planuję wypróbować jeszcze wiele innych produktów niż te, i których wspomniałam dzisiaj ale o tym opowiem Wam innym razem.




Teraz przejdę do drugiej części tematu a mianowicie przygotowałam trochę inspiracji paznokciowych!



1.
2.








3.

4.

5.

6.


7.



8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.






















































































































































































































 







Wszystkie zdjęcia znalazłam na stronie loveit.pl



Co myślicie o mojej kuracji dla włosów?
Czym aktualnie dopieszczacie swoje czuprynki?

Macie swoich faworytów wśród moich pazurkowych inspiracji?
Pozdrawiam cieplutko ;)

6 komentarzy:

  1. podobaja mi sie te ostatnie--mega ksztalt!:O a ja nie robie nic szczegolnego z wlosami, tylko ciagle je niszcze haha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie pazurki ! ♥ najchętniej to bym sobie wszystkie naraz zrobiła, tyle tylko że nie starczyłoby mi paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejejej. jaki słodki komentarz :P dziękuję Ci bardzo :) a ten żółty lakier to wygrałam, jedyny w takim odcieniu mam, dlatego trzeba było wykorzystać :) może na upartego wystarczyłyby 2 warstwy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie :). Podobają mi się najbardziej te przed ostatnie :)
    Zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować tą mgiełkę ;P

    OdpowiedzUsuń