piątek, 6 lipca 2012

Ziaja intima

Cześć ;)

Nareszcie mogę odetchnąć z ulgą! Już po przeprowadzce, wszystkie rzeczy na swoim miejscu (prawie) więc mam troszkę więcej czasu :)

Nie będę się wiele rozpisywać na wstępie po prostu przejdę do tematu dzisiejszego postu a mianowicie kolejny produkt, który używam już na tyle długo by podzielić się z Wami moją opinią na jego temat.

Jak wyżej w tytule widać pora na recenzję...
ZIAJA INTIMA- kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym ochronny.







































Używam go około 3 miesiące, codziennie.
Jestem bardzo zadowolona z produktu, ale może najpierw słowo od producenta a ja podsumuję na koniec :)

Płyn z kwasem mlekowym do codziennej higieny okolic intymnych.
Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku.Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.
  • Przywraca i utrzymuje kwaśne pH miejsc intymnych
  • Kwas mlekowy stanowi naturalną substancję antybakteryjną
  • Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości 
kremowa konsystencja
nie zawiera mydła i barwników
delikatnie perfumowana

WZMACNIA naturalny system ochronny
REDUKUJE ryzyko wystąpienia infekcji
NIEZBĘDNY do prawidłowej higieny intymnej
ZAPOBIEGA podrażnieniom
ROZPOZNAWALNY pH fizjologiczne
BEZPIECZNY dermatologicznie i ginekologicznie

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycerin*, Panthenol, Allantoin*, Lactic Acid*, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco Glucoside*, Sodium Chloride, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Hydroxycitronellal.






































Teraz słówko ode mnie :)
Zgadzam się z producentem- kremowy, delikatny żel, nie podrażnia.
Ma biały kolor, łatwo się dozuje i pieni, pięknie pachnie.

Ma naprawdę wiele plusów.

Cena. Moje opakowanie ma 500 ml i płaciłam za nie dokładnie 8.70!

Wydajność. Jak wspomniałam używam produkt od około 3 m-cy codziennie i zużycie jest naprawdę niewielkie- wystarczy niewielka ilość żelu do umycia się :)

Zapach. Delikatny i przyjemny nie wiem do czego porównać,ale uwierzcie mi na słowo- niebiański zapach :)

Dostępność. Bardzo dobra. Mój żel kupiłam w aptece, ale wiem, że kupić można go praktycznie wszędzie: małe i duże drogerie, apteki, hale zakupowe w centrach handlowych, internet.

Opakowanie. Dostępne jest też w mniejszej wersji, np. na wyjazd na wakacje.

Zamknięcie. Szczelne! Aby zamknąć wystarczy tylko przekręcić atomizer zgodnie z kierunkiem strzałki na opakowaniu i gotowe, nie wylewa się. Naprawdę! Sprawdziłam sama. Moja Ziaja była ze mną na wakacjach ;)



Gdy skończę to opakowanie na pewno kupię następne. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę! :)


Osobiście uważam, że firma Ziaja oferuje ogromną gamę dobrych kosmetyków, które sprawdzają się świetnie i do tego wszystko za niewielką cenę.
Mam ochotę przetestować jeszcze kilka produktów. Ostatnio natknęłam się na reduktor rozstępów, rzuciło mi się w oczy czarne opakowanie. Słyszałyście już coś o tym kosmetyku? ;)
A jakie są wasze odczucia co do żelu i firmy? Miałyście już z nim styczność?

Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Moje paznokcie również są krótkie, ale odżywki używam jako base coat i rosną tak samo jakby nie były malowane lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności, ale recenzja bardzo dokładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na usta od kilku dni używam Tisane i staram się też używać jej jako podkład po szminki :P a szminka z tych zdjęć to essence nr 52 'in the nude' :)

    OdpowiedzUsuń