piątek, 21 marca 2014

It's me again...porcja nowinek

Witajcie Kochane!

Po długiej nieobecności postanowiłam powrócić a tym samym poszerzyć tematykę bloga.
Oprócz kosmetyków chciałabym urozmaicić go o posty ze strojem dnia, co Wy na to?

Po słowie wstępu zapraszam Was na nowinki ubraniowe i kosmetyczne ;)

Na początek Rossmann ;)

Odżywka- Ultra Doux z olejkiem z avokado i masłem karite.  8zł.
To już moje drugie opakowanie i jestem zachwycona! ;) Recenzja wkrótce.

Pomadka do ust- Alterra rumiankowa. Około 4 zł.
Po tygodniu używania ciężko wydać osąd jednak zauważyłam, że mój problem ze suchymi skórkami już uległ zmianie :) Zobaczymy jak sprawdzi się na dłuższą metę! Mam również ochotę wypróbować jej działanie na rzęsach.

 

Zakupy ubraniowe też koniecznie muszą być. Tym razem skusiłam się na 3  rzeczy ( o dziwo), a oto one:

Dwie bluzki z nadrukiem z Butiku. Zazwyczaj nie kupuję tam nic, jednak te koszulki mnie urzekły!
Za pierwszą zapłaciłam 30 zł, druga- tańsza o połowę! Zapłaciłam 45 zł! ;)




Spodnie dresowe- Reserved.  Około 70 zł.
Od dłuższego czasu polowałam na wygodne dresy, które ubiorę też na wyjście- i znalazłam! ;)





Co Wy ostatnio kupiłyście?
Pozdrawiam!  ;)

9 komentarzy:

  1. koszulka z kotkami świetna! Uwielbiam koty i kocie rzeczy/akcenty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuszki,koszulka z kotkami najlepsza! ♥

    Czy mogę liczyć na pomoc z twojej strony,klikniesz w linki od Sheinside,to dla mnie bardzo Ważne http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.
    Pozdrawiam Ciepło Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie dresowe świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna koszulka z kotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza koszulka jest fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. uyyy jesli chodzi o garnier :D jestem anty, co bym nie probowala nie sluzy mi :( niestety
    fajny zestawik na wiosenne sporty :D
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą odżywkę i u mnie cudów nie zdziałała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodzi za mną ta odżywka, chyba trzeba ja w koncu kupić

    OdpowiedzUsuń