poniedziałek, 11 marca 2013

Skarb w 'Skarbie'

Cześć!

Jak minął Wam pierwszy dzień nowego tygodnia?
Mi całkiem szybko.
Przed powrotem do domu wstąpiłam na chwilkę do Focus Mall.
Zabrałam katalogi z Apartu, YES i W.Kruka. Razem z Radkiem po trochu zaczynamy oglądać wzorce obrączek ;)



Zawitałam również w Rossmannie. Nic nie kupiłam, ale zabrałam 'Skarb'- drogeryjny miesięcznik. Ku mojemu zaskoczeniu w 'Skarbie' znalazłam niespodziankę ;)







Dwie próbki kremu BB 5 w 1 od Nivea, każda zawiera po 1,5 ml. Próbki w dwóch odcieniach- dla cery śniadej i jasnej. Chętnie wypróbuję i podzielę się z Wami moimi refleksjami na temat mojego poniedziałkowego znaleziska ;)

Zdaniem Producenta krem BB Nivea:
  • wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność porów
  • tuszuje niedoskonałości takie jak: oznaki zmęczenia, cienie pod oczami, przebarwienia, skazy, zaczerwienienia, linie mimiczne
  • rozświetla cerę, podkreślając jej koloryt
  • szybko się wchłania i nawilża
  • dzięki SPF 10 pomaga chronić skórę przed przedwczesnym starzeniem sie, spowodowanym szkodliwym działaniem promieni słonecznych  
W marcowym 'Skarbie' możemy poczytać trochę na temat peelingów, kremów na dzień oraz coś o pielęgnacji włosów. Znalazłam też interesujący artykuł o naszych oczach i ich makijażu.
 
Może którakolwiek z Was kiedyś używała już BB od Nivea? Macie jakieś refleksje z nim związane?
Musiałam podzielić się z Wami tą próbką. Mała rzecz, a cieszy ;)
Pozdrawiam gorąco! ;)

1 komentarz: