sobota, 16 marca 2013

Szafowe nowości

Hej ;)
Piszę do Was w ten weekendowy dzień, kiedy większość z nas ma troszkę czasu dla siebie i własnych przyjemności.

Dzisiaj post krótki i rzeczowy. Muszę podzielić się z Wami moimi nowinkami szafowymi ;)
Pierwsza rzecz- koszulka koronkowa w kolorze bordo. New Look- SH
Cieszę się, że na nią trafiłam. Jest uzupełnieniem zwykłych stylizacji ;)



Druga rzecz to torba na ramię z kwiaty, również SH ;)
Kosztowała całe 8 złotych- jestem zadowolona ;)


Kolejna torba- Cropp Town. Duża i pojemna, można nosić ją na ramieniu jak i w ręce. Idealna jak dla mnie ;)




Teraz trochę biżuterii. Wstępując do House natknęłam się na te oto cudeńka. Na drugą rzecz otrzymałam dodatkowo 50% zniżki, więc za całość zapłaciłam około 35 zł ;)



Naszyjnik:



Bransoletka:


Ostatnio chodzę całe dnie zmęczona. Nie wiem co jest tego wynikiem. Może to ta zmienna pogoda? Nie mam pojęcia...
Co u Was nowego? Jak spędzacie weekend?
Pozdrawiam ;)

5 komentarzy: