wtorek, 12 marca 2013

Wtorkowe drobne przyjemności

Hej!

Czas w tygodniu umyka mi niesamowicie szybko. Dopiero co zaczynał się poniedziałek a już tu środa za pasem... Pokażę Wam moje drobnostki zakupione w Rossmannie ;)





Pierwszy 'upiększacz' to odżywka do paznokci Eveline ;)
Używałam już 8w1. Czy jestem zadowolona? Efekt ocenić mogę jako bez szału, niestety.
Mam nadzieję, że 'diamentowa' Eveline mnie nie zawiedzie! Liczę na nią i mam nadzieję, że moje paznokcie będą długie i mocne już wkrótce ;)




 Ta druga nowinka to balsam, a raczej masło do ust od Nivea ;)
Muszę przyznać, że pachnie cuuuudownie, jak malinki, dlatego mam ochotę je 'zjeść'.
Ale nic z tego, masło świetnie nawilża! Na ustach, daje piękny kolor i długo się utrzymuje chroniąc nasze wargi przed mrozem.


 Po takim długim dniu jestem zmęczona. Na dodatek jest szalenie zimno i biało. Mam nadzieję, że zima szybko się z nami pożegna i odejdzie na dobre. Tymczasem, ja popijając ciepła herbatkę i czytając książkę czekam na trzeci odcinek 'Prawa Agaty'.
Do zobaczenia Kochani!
Papa ;)

3 komentarze:

  1. huhuhu, same przyjemności ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odżywkę z Eveline tyle tylko że tą 8w1 a w masełko sama osobiście się zaopatrzyłam tyle tylko że karmelowe ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dylemat, ale wybrałam malinowe, podejrzewam, że karmelowe pachnie i kusi jeszcze bardziej, a co się z tym wiąże zjadłabym je z ust ;)

      Usuń